pühapäev, 12. juuni 2016

Neljas koht

Ma olen õnnetu nagu see märtsijänes. Tahtis ju ka tema poetada ühe ilusa muna rohu sisse, kuid see osutus tooreks ja pealegi läks katki. Ei kogunud ma piisavalt hääli, et mind oleks pärjatud Eesti parimaks ilublogijaks. Tuhanded selle teema huvilised ei hinnanud vääriliselt minu suurt panust hariva, olulise ja põneva iluteema kajastamisel siinses ajaveebis. Vaid neljas koht ja 228 häält.
Võrreldes eelmise aastaga läks siiski pisut paremini. Tahtsin ka mullu, et mind esitataks ilu- ja moeblogide kategoorisse, kuid korraldajad pidasid minu põhikirjutisi sedavõrd naljakateks - kes küll selliseid tekste tõsimeelselt kirjutab, veel vähem aga loeb!? - asetades minu ajaveebi arvamus- ja huumoriblogide nominendiks. Möödunud aastal sain siis nimetatud kategoorias 10. koha.

Nüüd olen järgmiseks aastaks teelahkmel. Võiksin vigadest õppida, püüaksin järjekindlalt täiendada ennast ilutoodete tutvustamise ja turundamise alal, et siiski saada see ihaldatud parim ilublogija tiitlel. Aga äkki tuleks hoopis vahetada kategooriat? Arvestades vanust, võib eeldada, et mu seniilsus ja kehanõtrus süveneb. Beebiblogide seas võiksin lapsemeelselt ja haaravalt kirjutada kuidas kõht läbi käib ja millised pampersid imavad vedelikku tõhusamalt. On mille üle järgnevad kuud mõtiskleda.

Ma tänan kõiki, kes andsite minu blogile oma hääle. Tänan, et mõistsite mängu ilu ja sellega kaasa tulite. Meid on hetkel veel liiga vähe, kuid piisavalt palju selleks, et ajada blogimaailmas oma asja. Ükskord me võidame niikuinii. 

13 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Peamine, et huumorisoon alles on :D ...Aga neljas koht ei ole ka ju paha, ikkagi top-kümme ? Ma nüüd riputasin soola haavale, jah ?
Krati

notsu ütles ...

Oli rõõm oma häält selle tulemuse hüvanguks anda; Teie alandlik teener (reveranss).

Lendav ütles ...

Neljas koht? See on peaaegu seesama, mis esimene. Esimene, mis jäi esikolmikust välja.

Minu meelest on Sul parim ilublogi, sest see on ainuke ilublogi, mida ma üldse loen. Huviga loen. Andumuse ja tänuga.

Anonüümne ütles ...

Nii ammu kui ma siia sattusin, ma olen püsilugeja ja minu silmis pole kohal vahet. Igal juhul väga loetav, mõistetav, omane. :) Eakaaslusest johtuvalt küllap ka. :)
Mari

Ülle ütles ...

samuti ainuke ilublogi, mida ma loen, nii et hääle andmises ei saanud kahtlustki tekkida :)

Kaamos ütles ...

Neljas koht?
Meeste arvestuses, muuseas, esimene koht ilublogijate seas!

Anonüümne ütles ...

Ka mina andsin oma hääle. Täiesti lemmik-ilublogija :)
Aga seda kurba märtsijänest tahaks hirmsasti lohutada kuidagimoodi...

mustkaaren ütles ...

Ylikõva sportlik tulemus, arvestades kaasvõitlejate palju paremaid eeldusi ja treeningubaasi.
Iluteema on tegelikult väga põnev. Laiad lugejate hulgad ootavad kannatamatult nt lugu sellest, kuidas ajalooliselt on silmuskudumid jõukuse ja seksikuse symboliteks olnud ning kuidas kaasaegne jõhker orjakaubandusel põhinev ja mitmekylgselt repressiivne kiirmoetööstus on vanalt healt villaselt ja teistelt siniverelistelt vanakooli materjalidelt selle aupaiste röövinud.
Sul on peale pampersite ja mannapudru veel väga paljust kirjutada.

Futu ütles ...

Neljas koht on ju hea sooritus, pole vaja mullikesi, pole vaja.:)
Aga no ilu, ilu...nii lai mõiste, kindlasti mitte ainult tuubis, ilu on igal pool kuhu ainult vaatad ja peale puhta ilu on veel asju - mõni nähtus (looja loodu või inimese taies) võib olla nii täiuslikult inetu, et hakkad vaatama ja see on oma inetuses lausa täiuslik. Nii inetu, et on ilus. Seega, piirid on hägused selle ilu asjaga. Ja kirjuta aga edasi. Ka ilus jutt käib ilu kategooria alla.

soodoma ja gomorra ütles ...

just, just, selleks, et võita sõda, tuleb kaotada kõigest lahinguid!

MO isetegemised ütles ...

Ma loen Su blogi alati suure huviga ja ootan uusi postitusi. Arvestades seda, kui hästi, tabavalt ja mõnusalt Sa kirjutad siis beebiblogi pole üldsegi halb mõte :) :) . Jõudu edaspidiseks!!

Hundi ulg ütles ...

Teie tagasiside teeb südame soojaks. Pühin pisarad ära ja kribin edasi.

Kaamos, ptüi, Tühi, rõõm taaskohtumisest. Oli vist Algarv, ptüi, Bianka, see kes ütles: She will be back!

Kaur ütles ...

Ma ei hääletanud kellegi poolt, aga Sinu blogi loen. Sa teed südame soojaks ja maailma paremaks.