laupäev, 13. juuni 2015

Kümnes koht

Lähedane juhtis positiivses mõttes mu tähelepanu blogiauhindade tulemustele. Ma olen ammu üle saanud sellest ebamugavustundest ja kohmetusest, mis tekkis siis, mil sain aru, et mulle olulised inimesed seda ajaveebi mõnikord loevad. Olen küll kirjutades pidevalt toonitanud, et siinset blogi peab tegelaskuju, aga siiski. Päris nii ma ju ka ei saa väita, et kõik mu juttude inimesed, sündmused ja tegevuskohad on väljamõeldis. See paljudele kirjutajatele tuttav ja pidevalt korduv dilemma, päris- ja blogielu ühildamine ning eristamine.

Mind märgiti ära ühe kategooria pingereas kümnendana. Kõik me mõistame, et selline meelelahutuslik hääletus ei räägi midagi avaldatud tekstide olulisusest ja tõelisest kvaliteedist. Mõnele meeldivad kõhnad, teisele ümaramad. See mänguline võistlus kaldus minu subjektiivsel hinnangul pigem sinna "blondiinide" mõttemaailma. Seepärast võin oma "saavutusse" suhtuda kaheti. Meil on ju päris mitmeid arvestatavaid seeniorblogijaid ja hulgaliselt täiskasvanuid, tõsiseltvõetavaid küpseid keskeas ning arukaid nooremaid kirjutajaid. Siit võib teha järelduse, et minu ajaveeb ei kvalifitseeru nimetatute hulka. Et blondiinimõistusega polegi mul midagi olulist öelda ega kirjutada. Jääb vaid üle õnnitleda kõiki neid oma vanuseklassi blogijaid, keda nii kõrge kohaga ei õnnistatud :)

Aga eks ma ikka pisut ka eneseimetleja olen. Kes see kiitusesse siis ükskõikselt suhtub. Tänan kõiki, kes minu blogile hääle andsid. Tänan lähedasi, kes mu veidrasse harrastusse mõistvalt suhtuvad. Anonüümne blogimine võimaldab neil õnneks väita, et seda inimest seal pagenduses nad küll ei tunne :)

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kümnes koht pole halb, sest tõenäoliselt saite n-ö protestihääled neilt, kes vaatasid, et kogu asi ikka tibide farsi poole suundub.
Arvamusblogidest oleksin mina andnud hääle ka indigoalasele, kes vist samuti nomineeritud oli.
No ja see, mis toimus kokandusblogi auhindamisega oli ikka täielik komöödia, kui vaadata, kui palju väga häid toidublogisid Eesti blogimaastikul on.
Õhtulehes oli kelleltki kommentaar, et tegu oli ju eelkõige Marimelli ja Malluka blogi lugejate hääletamisega, mis annab ka ülevaate, kui kitsas silmaring tibinatel on. Aga las korraldavad. Kahju ainult, et nad neile, kes blogimisest midagi ei tea, Eesti blogimaastikust väärastunud pildi maalivad.

Anonüümne ütles ...

Mu meelest peaksid üliuhke olema, et selles seltskonnas üldse nomineerituks osutusid. See annab lootust, et kõik pole siiski veel kadunud :).
Tõsiasi on ju see, et tegemist polnud mitte Eesti blogiauhindade jagamisega, vaid sisuliselt Malluka ja Marimelli blogide lugejad valisid oma lemmikuid: valdavalt hääletas see seltskond teismelisi ja varastes kahekümnendates naisterahvaid, kes kahele korraldajale alt üles vaatavad - sest neile saadetakse kuhjade kaupa ilutooteid jm kraami, nad saavad tänu oma blogidele restoranides tasuta lõunaid/õhtusööke ja on sellega oma lugejaskonna tõelised imetlusobjektid.
Seda kõike arvestades on ju uskumatult tore, et on siiski olnud ka neid, kes esitasid ka muid blogisid - ehk jääb mõnele silma, äratab huvi ja paneb mõneski asjas ka kaasa mõtlema.
Korraldajate taset näitab mõneti paraku seegi, kuidas Mari-Leen oma blogis juba kohaletulnud seltskonda nimetab: kohale roomasid rotid. Rottideks nimetab ta neid, kes üritusel endale süüa-juua ei tellinud. Ise oli ta õhtu jooksul teinud 40eurose arve ja avaldas arvamust: pole ju palju!
Etteheiteid neile, kes samamoodi ei käitunud, jagub: oleks võinud selle õhtu jaoks varem kõrvale panna, ei maksa ikka rottima tulla. Seda vastuseks ühele, kes tihkas öelda, et 40 eurot on tema kahe nädala söögiraha ja mõni kaugemalt tulija pidi paarkümmend eurot juba sõidule kulutama. Rääkida oma blogis, kuidas ta igapäevaselt tasuta asju kokku ahmib, ja hakata siis inimestele ette heitma, et nad tema korraldatud õhtul seda närust 40 eurotki ei leia, mida laiaks lüüa - päris kehva mulje jättis see.
Ettepanekute kohta, mida võinuks teisiti teha, et valdkonniti need kandideerijad ja auhinnad ehk õiglasemalt oleksid jagunenud, teatab üldjuhul: mul on oma elu ka, mul pole aega, ma ei viitsi, tehke, kui tahate... Ikka igast otsast jääb mulje, et taheti pidu korraldada - selle sai ju tasuta - ja endale reklaami teha. Vahetult enne auhindade jagamist tegi Mari-Leen ka postituse, mis on üleskutse turundusjuhtidele: blogi on suurepärane reklaamikanal, miks te oma raha meile ei too. Sellise mõtteavalduse pealt on rahulolu saadud meediakajastusega kõigiti mõistetav - pigem üllatab meedia kasin analüüsivõime.

naine50+ ütles ...

Mina küll ei hääletanud ei sinu ega ka kellegi teise poolt, aga su blogi jälgin pidevalt. Kuna siin ei ole kahjuks võimalust tellida "follow" ( see on mul näit. rentsi ja ritsiku blogis), tulebki pea iga päev põigata kontrollima, kas uus postitus on juba olemas.
Loodetavasti need tibinad, kelle arvates hilpude ja muu träni tasuta saamine, reklaamimine ja loosimine ongi parim, mis elus juhtuda võib, saavad ka kunagi täiskasvanuks.
Kiiret klahviklõbistamist!

mustkaaren ütles ...

Sinu plogi on iluplogi kohta palju sisukam. (kranaadiline Irve)
Neid teisi pole iial lugenud mitmel põhjusel. Maamuna peal on niipalju subkultuure, rääkimata lihtsalt tutvus- ja sõprusringkondadest, ja klubidest. Maakal jääb palju toredat lihtsalt ajapuudusel kõrvale, sest maailm ilma majavalitsuse ja partei kyllust jagava käeta on julm ja kõle paik. (veel irvet)
Hea, et sinu sisukas leht tähelepanu leidis, ja kahju, et uuemad lugejad ilmselt ajalooteemalisi teemasid ja mõlgutisi hinnata ei oska.

mustkaaren ütles ...

Kui tibiplogide auhindu jagati, siis oleks lahe, kui keegi võtaks korraldada ka nö täiskasvanute plogide võistlust. Kategooriad: parim ajalooplogi, parim maakas, parim vingumisplogi, parim filosoof, parim invaliid, parim tööinimene, parim poliitik, parim puudega lähedase hooldaja jne.
Mul on jäänud mulje, et enim plogivad linnas elavad toimetulekuprobleemide ja kohustusteta noored. Neil on palju ainelisi hyvesid ja palju vaba aega juhuslikeks mõlgutlemisteks ja impulsiivseteks tegevusteks. Keskealised ja vanemad isikud, kellel majapidamised, ettevõtted, lapsed, haiged ja sõltlased ylal pidada, on palju vaiksemad.

Emmeliina ütles ...

olen vist midagi olulist maha maganud vaatamata sellele, et on valged ööd :D
No viimase pildi põhjal võib selle küll ilublogiks liigitada :P
Lähen ja otsin siis need paremad üles kuigi ei näe mingit põhjust, miks siit minema minna. Minu jaoks parimat kui see blogi ei ole.

Futu ütles ...

Olen uus lugeja, aga lõhnab juba kaugelt hea elublogi järele. Kusjuures...ega neid nii väga palju olegi. Head sulejooksu soovides.:)

Hundi ulg ütles ...

Olen meelitatud. Oligi motivatsioonipuudus. Nüüd hakkan kohe kribama :)